Aktualności

Darmowy e-book „Świąteczne rady i przepisy”

Święta coraz bliżej. To czas, w którym dajemy i otrzymujemy prezenty. Z tej okazji przygotowałam coś dla was.

Red Christmas Photo eBook Cover

Darmowy e-book “Świąteczne rady i przepisy”

Trenujesz, trzymasz dietę, ale efekty są co najmniej średnio zadowalające?

Szkopuł może tkwić w przeszacowaniu wydatku energetycznego i niedoszacowaniu przyjmowanych kalorii.

Przeszacowanie wydatków energetycznych

Spalasz dużo mniej niż Ci się wydaje!

Badania pokazują, że ludzie przeszacowują ilość spalonych kalorii w trakcie wysiłku fizycznego nawet 3-4 krotnie!

scott-webb-U5kQvbQWoG0-unsplash

Trenujesz, trzymasz dietę, ale efekty są co najmniej średnio zadowalające?

Domowy trening pośladków

Trenuj pośladki bez ciężarów

By osiągnąć najlepsze efekty w kontekście budowania pośladów niezbędy jest zarówno trening z obciążeniem, – ćwiczenia z dużym cięzarem i mniejszą ilościa powtórzeń jak również ćwiczenia wykonywane z nieco mniejszym ciężarem w zakresach 10-15 powtórzeń w serii.

68504405_2374837786122599_7466707774018158592_n

Trening znajdziej pod poniższym linkiem
Domowy trening pośladków

PRZESTAŃ WCIĄGAĆ BRZUCH!

Dlaczego wciąganie brzucha jest złe?
Jak napinać mięśnie brzucha?

Kobiety nienawidzą swoich brzuchów i toczą z nimi nieustanną walkę. Tymczasem z wciągniętym, „kontrolowanym” brzuchem nie da się prawidłowo oddychać. Tak jak nie da się przeżywać seksualnej rozkoszy, płakać, czy tańczyć.

bird dog

PRZESTAŃ WCIĄGAĆ BRZUCH!

 

Jak ułożyć jadłospis samodzielnie?

Aplikacje do liczenia kalorii – jak ich używać?

food

Jeśli z jakiegoś powodu nie chesz podjąć współpracy z dietetykiem, ale chciałbyś/chciałabyś zadbać o swoje posiłki i przede wszytskim kontrolować ilość spożywanych kalorii, mam dla Ciebie pewne rozwiązanie.

Z pomocą przyjdą Ci aplikacje do liczenia kalorii.
Jedną z nich jest myfitnesspal. Oczywiście jest ich dużo więcej chociażby fitatu.
W dzisiejszym poście pokażę Ci, jak używać takiej aplikacji – na przykładzie myfitnesspal, ponieważ sama używam jej na codzień.

Dowiedz się czy musisz liczyć kalorie?
Po co liczyć kalorie? i jak to zrobić?
Jak ułożyć jadłospis samodzielnie?

Błyskawiczny trening dla zapracowanych

Szybki trening z odważnikiem kettlebell

65291886_2624783180905478_7248820943470985216_n

Brakuje Ci czasu na trening?
Wyprawa na siłownię, dojazd, powrót- zajmują za dużo czasu?
A może potrzebujesz pomysłu na extra wourkout do treningu głównego?
Trenujesz siłowo, ale przydałoby się zadbać o ogólne przygotowanie fizyczne?
Większość dnia spędziłeś siedząc i potrzebujesz czegoś by się rozruszać?
A może zapowiada się ciężki dzień w pracy i chcesz zrobić coś dla siebie o poranku?

Jeśli odpowiedź, na któreś z powyższych pytań brzmi twierdząco, mam coś dla CIEBIE.

czytaj dalej
BŁYSKAWICZNY TRENING